середа, 9 листопада 2022 р.

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприкметниковими зворотами.

 І. Оргмомент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

-        Перевірка складених речень із дієприкметниками.

ІІІ. Перевірка, оцінка і корекція раніше засвоєних знань, навичок і вмінь; відтворення і корекція опорних знань учнів.

1. Виконання вправи за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pz4iheyea22 або за кодом

1.    «Правда-Неправда» (за фреймом, заповненим на попередньому уроці):

ü Дієприкметник означає ознаку предмета

ü Дієприкметник означає дію предмета

ü Дієприкметник на запитання який? Чий? Що зроблений?

ü Дієприкметник поєднує ознаки дієслова й прикметника.

ü Дієприкметник узяв від дієслова вид і час.

ü Дієприкметник узяв від дієслова особу.

ü Дієприкметник узяв від прикметника відмінок і рід.

ü Дієприкметник узяв від прикметника рід і час.

ü Дієприкметник узяв від прикметника число.

ü Дієприкметник НЕ може мати залежні слова.

2.    Дібрати до поданих дієприкметників залежні слова за замістом.

Обнесений, захищена, зроблений, вбудована, вимите.

-        Зробити висновок, що залежними словами можуть бути іменники, прислівники, числівники, займенники.

ІV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку та формування мотивації учіння.

1. Опрацювання теоретичного матеріалу

(За підручником О.Заболотного)

2.        Колективна робота. Увести в речення дієприкметники та дібрані до них залежні слова з п.3 розд. ІІІ (обнесений, захищена, зроблений, вбудована, вимите).

-        Позначити означувані слова, поставити запитання до звороту, відокремити комами, підкреслити.

3. Робота в групах. Вправа за кодом, посиланням
(За підручником О.Заболотного)

V.  Підсумок уроку. Оцінювання

VІ.  Домашнє завдання.

За картиною записати 3 речення з дієприкметниковим зворотом








Немає коментарів:

Дописати коментар