Диктант оцінюється однією оцінкою на основі таких критеріїв:
§ виправляються, але не враховуються такі орфографічні і
пунктуаційні помилки:
1) на правила, які не включені до шкільної
програми;
2) на ще не вивчені правила;
3) у словах з написаннями, що не
перевіряються, над якими не проводилась спеціальна робота;
4) у передачі так
званої авторської пунктуації.
§ повторювані помилки (помилка у тому ж слові, яке
повторюється у диктанті кілька разів), вважаються однією помилкою; однотипні
помилки (на одне й те ж правило), але у різних словах вважаються різними
помилками;
§ розрізняють грубі і негрубі помилки;
зокрема, до негрубих відносяться
такі:
1) у винятках з усіх правил;
2) у написанні великої букви в складних
власних найменуваннях;
3) у випадках написання разом і окремо префіксів у
прислівниках, утворених від іменників з прийменниками;
4) у випадках, коли
замість одного розділового знаку поставлений інший;
5) у випадках, що вимагають розрізнення
не і ні (у сполученнях не хто інший, як....; не що інше, як...;
ніхто інший не...; ніщо інше не...);
6) у пропуску одного із сполучуваних
розділових знаків або в порушенні їх послідовності;
7) у заміні українських
букв російськими;
§
п’ять
виправлень (неправильне написання на правильне) прирівнюються до однієї
помилки.
Я так розумію, що критерії оцінювання в початковій школі та у наших дітей дещо відрізняються.
ВідповістиВидалитизвичайно. в початковій школі дещо інший підхід, адже база знань третьокласника відрізняється від того багажа знань, що має семикласник.
Видалити