пʼятниця, 5 грудня 2014 р.

Продовжуючи розмову про форми і методи роботи на уроці, скажу, що на уроках літератури при перевірці домашнього завдання, особливо якщо мова йде про біографічні відомості письменника,  використовую літературні задачі. Наприклад, при вивченні біографії Т.Шевченка:
Задача 1
А – В – С : D= ?
А – дата виходу “Кобзаря”
В – рік народження Т.Шевченка
С – к-ть старших сестер
D – к-ть синів у родині
Відповідь: 8 (к-ть творів, що налічував перший “Кобзар”)
 Задача 2:
А – В + С= ?
А – рік виходу І «Кобзаря»
В – рік викупу з кріпацтва
С – к-ть творів, що налічував перший “Кобзар”
Відповідь: 10 (к-ть років, проведених на засланні)


 Дуже   цікавим для учнів є  відновлення ланцюга подій, що ефективно в будь-якому класі для перевірки змісту твору.
Наприклад , казка «Фарбований лис» І.Франка (5 клас)
1.     Провалився у діжку з фарбою
2.     Стає царем звірів
3.     Влаштував концерт
4.     Дає обіцянку вхопити курку
5.     Гонитва псів за Микитою


3 коментарі: