Продовжуючи розмову про форми і методи роботи на уроці,
скажу, що на уроках літератури при перевірці домашнього завдання, особливо якщо
мова йде про біографічні відомості письменника,
використовую літературні задачі.
Наприклад, при вивченні біографії Т.Шевченка:
Задача 1
А – В – С : D= ?
А – дата виходу “Кобзаря”
В – рік народження Т.Шевченка
С – к-ть старших сестер
D – к-ть синів у родині
Відповідь: 8 (к-ть творів, що
налічував перший “Кобзар”)
Задача 2:
А – В + С= ?
А – рік виходу І «Кобзаря»
В – рік викупу з кріпацтва
С – к-ть творів,
що налічував перший “Кобзар”
Відповідь: 10 (к-ть років, проведених на засланні)
Дуже цікавим для учнів є відновлення
ланцюга подій, що ефективно в будь-якому класі для перевірки змісту твору.
Наприклад , казка «Фарбований лис» І.Франка (5 клас)
1. Провалився у діжку з фарбою
2. Стає царем звірів
3. Влаштував концерт
4. Дає обіцянку вхопити курку
5. Гонитва псів за Микитою
Дуже цікаво
ВідповістиВидалитиКорисна інформація)
ВідповістиВидалитиЦiкава форма роботи
ВідповістиВидалити