понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Сучасний урок з використанням веб-квест технології



Шановні колеги, нещодавно я побувала на семінарі-практикумі, під час якого   мені довелося взяти участь у створенні моделі  уроку з
використанням веб-квест  технології. Усі учасники семінару були об"єднані у групи, кожна з яких мала свою тему уроку.
 Хочу показати вам, що вийшло у мене з моєю групою. Зазначу, що ми в деяких моментах звернулися до досвіду колег  (за що вдячні)

нагадаю: це тільки модель уроку


 Тема:Життєвий і творчий шлях Миколи Хвильового (М.Фітільова). Провідна роль  у літературному житті 1920-х рр.  Участь у ВАПЛІТЕ, у проведенні дискусії 1925-1928 рр.
Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Миколи Хвильового, розкрити його роль у літературному житті 1920-х років; розвивати навички роботи з літературою, уміння аналізувати й узагальнювати факти; виховувати в учнів активну життєву позицію, інтерес до творчості М. Хвильового.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: виставка творів письменників-прозаїків 20-х рр. ХХ ст., мультимедійний додаток про життєвий і творчий шлях М. Хвильового, портрет митця.
Хід уроку
І Оргмамент
ІІ. Емоційне налаштовування на урок. Мотивація навчальної діяльності
Розгадування кросворду "Розстріляне відродження"
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

ІV. Сприйняття й засвоєння навчального матеріалу
1. Вступне слово
про використання веб-квесту на уроці.
2. Пам’ятка-алгоритм для учасників веб-квесту
        Познайомтеся з темою і проблемою веб-квесту.
         Обєднайтеся у групи.
         Познайомтеся із завданнями для груп.
           Вивчіть список ресурсів.
          Складіть план пошуку інформації.
       Досліджуйте інформаційні ресурси згідно із завданнями.
         Оформіть свій звіт.
8       Ознайомтеся з критеріями оцінювання.
  Обговоріть результати роботи в команді.
10.                    Підготуйтеся до захисту веб-квесту.
V. Організація роботи у веб-квесті
 1. Мета веб-квесту
v навчитися використовувати інформаційний простір мережі Інтренет для вивчення життєво-творчого шляху Миколи Хвильового
v через проблемно-пошуковий метод розкрити роль Хвильового  в літературному процесі 20-х рр., зокрема у проведенні літературної дискусії 25 – 28 рр.
v  навчати самостійно мислити, знаходити й вирішувати проблеми, залучаючи для цієї мети знання з різних областей; встановлювати причинно-наслідкові зв'язки
v сформувати   вміння пошуку, обробки та використання інформації; вміння користуватися комп’ютером, працювати  на сайтах в мережі Інтернет
v розвивати  креативне мислення
v виховувати потяг до прекрасного, прагнення до творчої самореалізації особистості;
v удосконалювати навички створення презентацій, фотоколажів, відеороликів, власних веб-сторінок та інших інноваційних «продуктів»
3. Ролі
Журналісти
Літературознавці
ІТ-фахівці
3. Завдання:
Журналісти
v Провести журналістське розслідування щодо причин самогубства М.Хвильового (результати надіслати електронною поштою вчителеві)
Інтернет-джерела
 v Взяти інтерв’ю у психолога щодо проблеми роздвоєння особистості (за Фройдом)  та простежити її в житті самого автора (оформити як статтю в газету)
Інтернет-джерела
Літературознавці
v Провести паралелі між життям  Хвильового та  персонажем   новели «Я (Романтика)» як революційних фанатиків
Інтернет-джерела
v Традиції та новаторство М. Хвильового у літературі 20-х рр..
Інтернет-джерела
v З’ясувати, яким чином літературна дискусія 1925 – 1928 рр. стала початком кінця для письменника (результати роботи оформити у вигляді презентації)
Інтернет-джерела
ІТ-фахівці
v Допомогти учасникам веб-квесту оформити матеріали на сайті, надіслати е-mail
VI. Представлення результатів роботи
Звіт груп. Презентація робіт.
VII. Підсумок уроку
VIII. Оцінювання.
IX. Домашнє завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар