вівторок, 25 листопада 2014 р.

Тест для батьків


Стосунки батьків і дітей, так чи інакше, відбиваються на поведінці останніх. Ми часто запитуємо, чому один учень тихий, чемний, відповідальний, а поведінка іншого у порівнянні з ним дещо гірша. Психологи спробували дати відповідь на це запитання. Виявилося, що головну роль у формуванні особистості учня відіграють стосунки в родині. Тож ми пропонуємо вам, шановні батьки, пройти невеличкі тести і з’ясувати, якими батьками є ви.
Попросіть членів сім'ї відзначити ті фрази, які ви часто використовуєте у спілкуванні з дітьми:



Тест "Які ви батьки?"

1. Скільки разів тобі повторювати?

2. Порадь, будь ласка, як мені вчинити в даній ситуації?

3. Не знаю, що б я без тебе робила.

4. І в кого ти такий(а) удався(лась)?

5. Які в тебе чудові друзі!

6. Ну, на кого ти схожа(ий)?

7. Ти моя опора і помічниця!

8. Ну що в тебе за друзі?!

9. Про що ти тільки думаєш?

10. Який(а) ти в мене розумний(а)!

11. А як ти вважаєш, сину (донько)?

12. У всіх діти як діти, а ти?!

13. Який ти в мене кмітливий!

Відповіді:

1, 2, 4, 6, 8, 9, 12 - 2 бали;

3, 5, 7, 10, 11, 13 - 1 бал.

7-8 балів - ви живете з дитиною душа в душу. Вона щиро любить і поважає вас. Ваші стосунки з дитиною благотворно впливають на становлення її особистості.

10-12 балів - вам необхідно бути уважнішими у ставленні до дитини. Ви користуєтесь у неї авторитетом, але авторитет не замінить вашої любові. Розвиток дитини залежить скоріше від випадкових обставин, ніж від вас.

13-14 балів - ви й самі відчуваєте, що чините неправильно. Між вами та дитиною існує недовір'я. Поки не пізно, намагайтеся приділяти дитині більше уваги, ураховувати її запити та інтереси.




6 коментарів:

  1. мама вже пройшла тест. дякую, дуже сподобалось

    ВідповістиВидалити
  2. "У всіх діти як діти, а ти?! " Це улюблена фраза моїх батьків! Так, можливо я не такий як інші діти, але ж від цього я не став гіршим, я просто дуже активний, неординарний і скромний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. просто твої батьки прагнуть бачити тебе найкращим, це ж непогано?!

      Видалити
  3. Як добре, що у нас є ВИ! Я знаю, що ви мене любите такого, як я є.

    ВідповістиВидалити