Члени речення
·
1. обставина
·
2. підмет
·
3. означеня
·
4. Присудок А. ПИСАТИ
вірші – жить непросто.
·
Б. Русявий
день гаптує СНИ світанню.
·
В. Я лиш СИН
народу.
·
Г. І гнеться
дерево ВІД ПЛОДУ.
·
Д. Весна
захлиналася буйним цвітом ВИШЕНЬ.
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені в реченні слова (цифра позначає
наступне слово). «Дика груша (1)облита білим молоком, і в тому пахучому молоці,
(2)що (З)стиха піниться, бджоли (4)неначе киплять».
·
1. неначе
·
2. стиха
·
3. облита
·
4. що
·
А. дієприкметник
(форма дієслова)
·
Б. частка
·
В. сполучник
·
Г.
прислівник
·
Д. займенник
·
Рядки «Нема гірше так нікому,|| Як бурлаці молодому. || Гей. гей! Як
бурлаці молодому! || Заросився, забродився, || Де ти, бурлак, волочився?» узяті
з
·
А. думи
·
Б. історичної
пісні
·
В. календарно-обрядової
пісні
·
Г. балади
·
Д. суспільно-побутової
пісні
Дякую , якраз думала чим зайнятися вночі)
ВідповістиВидалитиМ-да, в наші часи все було набагато простіше, зрозуміліше. Прийшов, витягнув щасливий білет, відповів (або налив водички), отримав задоволення від спілкування з гарною вчителькою (як мінімум) і з усвідомленням власної значущості пішов радувати батьків ... А тепер стоїть перед тобою комп'ютер і блимає холодним екраном.. , ніякого морального та естетичного задоволення. Поверніть живе спілкування з учителем!!!!!
ВідповістиВидалитина жаль, час вимагає від нас вміння користуватися комп'ютером. і, як показує досвід, нашим дітям цікавіше якраз натискати клавіші, ніж тримати ручку. а ми працюємо саме для дітей
ВидалитиДякую за відповідь, але що ви скажете стосовно жахливого почерка наших дітей???
ВидалитиНас колись навіть по пальцях били привчаючи до гарного письма (і я до речі за це до цих пір вдячна першій вчительці). Крім того "манера" спілкування якась "гоблінська"!!!! Слова перевертають, спеціально пишуть з помилками, бо так "по-модньому"...
повірте, на уроках ми, вчителі, теж намагаємося привчати дітей гарно писати, навіть оцінку за ведення зошита виставляємо в журнал. але почерк - це абсолютно своєрідна річ, що виробляється роками. а щодо спілкування дітей в соцмережах, то згідна: це просто суперечить всім законам лінгвістики, але ж у підлітковому віці важливіше авторитет серед однолітків. тому на уроках ми коректуємо їхню мову, а вдома справа залишається за вами, шановні батьки
Видалити