середа, 26 листопада 2014 р.

Діалог "Вибір професії"


Літва Софія і Літва Михайло(11 клас)
Між літнім чоловіком і ученицею 11 класу в міському транспорті зав'язалася розмова:
 -Донечко,дякую,що поступилася мені місцем .
-Завжди прошу,пане.
 -Ти вже така доросла. А чи визначилася з вибором майбутньої професії ?
 -Ні, - невпевнено сказала дівчина.
 -Моя професія дуже рідко зустрічається.
 -І ким ви працюєте ?
-Паталогоанатомом.
-Ох! Доволі моторошна професія.
 -А ось тут я зможу з тобою посперечатися.                              
 -Подискутуймо з цього приводу.
-Ця робота приносить прибуток.
 -Ви дуже меркантильна людина. Хіба професія не повинна приносити задоволення?
 -Мені до вподоби тиша,яка там вічно панує.
-На мою думку,вона «ламає» психіку.
 -Навпаки, ми, паталогоанатоми, маємо чудове почуття гумору. Розкажу тобі анекдот: "Дільничний лікар все знає, але нічого не робить. Хірург все робить, але нічого не знає. Хірург все вміє, але нічого не знає. А ми, паталогоанатоми, все вміємо, все знаємо, але пізно!"
 -Ха-ха. Дякую за приємну розмову.
 -Я надіюся , що вас переконав у виборі професії.
 -Однозначно, патологоанатом!

3 коментарі: