четвер, 27 листопада 2014 р.

Діалог "Вибір професії"




Панчук Катерина і Клим Олександр(11 клас)
—-Привіт, Сашку! Сьогодні у школі проводили дослідження " Моя майбутня професія", я підбивала підсумки опитування. Ти знав, що десять учнів нашого класу хочуть стати економістами, четверо — лікарями, троє —вчителями, один учень — футболістом, двоє — перукарями, а ти, я читала, хочеш бути футбольним агентом. Вважаєш, що ця професія успішна?
— Привіт, Катю. Гадаю, що так.
— Чому? Ти вважаєш, що на сьогоднішній день вона перспективна на ринку праці?
— Нині дуже багато людей вступає на юридичний та економічний факультет, тому фахівців (чи не зовсім фахівців) у цих галузях безліч, вони втрачають свою цінність. А футбольний агент - досить цікава професія,яка може приносити значний дохід за рахунок популярності гри.

—Тобто, на твою думку, футбол - це корисна гра, і людству без неї не обійтися?

— Так, ця гра викликає багато емоцій у вболівальників всього світу, а сам футбол - це не тільки спорт, але й ціла система вкладів та обміну грошей.

— Я згодна з цим, але, вважаю, що люди можуть обійтися без нього.

— Футбол - гра, яка об'єднує народи, бореться з расизмом, а кошти від продажу білетів спрямовують на благодійність. Зокрема, футбольний агент влаштовує ці акції.

— Це дуже корисна інформація, дякую! На жаль, я була не обізнана в цьому питанні, але ти мені докладно пояснив все, довів, що футбольний агент - це гарна професія, бо якщо ми рятуємо одну людину, ми рятуємо весь світ, а футбольний агент бере активну участь у благодійності.

— А ким ти себе бачиш у майбутньому?
— Мені дуже подобається вивчення іноземних мов, бо скільки мов ти знаєш- стільки разів ти людина.

— І яка ж перспектива роботи?
— Зокрема, вивчення англійської мови, на мою думку, це дуже корисно, ти можеш працювати у будь-якій перекладацькій конторі, а також бути вчителем.
—А складно вивчати мови інших, чужих народів?
— Ні, це зовсім нескладно, головне поставити перед собою мету та впевнено іти до неї.

— Ти вважаєш, що вивчення мов - вигідно?

— Думаю так, наш світ великий, а англійська - це мова міжнародної комунікації, її корисно знати будь-якій людині. Подоружуючи іншою країною, тобі завжди стануть у нагоді іноземні мови.

— Що ж, ти мене переконала. Бажаю успіхів у досягненні твоєї мети.

5 коментарів:

  1. Нехай всі мрії наших дітей здійсняться...

    ВідповістиВидалити
  2. Які гарні та розумні діти у вас навчаються.

    ВідповістиВидалити
  3. Як батьки цих дітей, ми дуже вдячні вам за все, що ви в них вкладаєте! Наші дітки дуже швидко дорослішають, ви допомагаєте їм в цьому... Завдяки нашим спільним зусиллям, я сподіваюся, наші діти виростуть хорошими людьми, справжніми патріотами України! Нехай Бог дарує вам щасливу долю!

    ВідповістиВидалити