Одним із ключових аспектів сучасного навчального заняття є компетентнісний підхід.
Варто пам'ятати, що впродовж одного навчального заняття цілком можливо формувати 2-4 компетентності, підібравши відповідні форми й методи роботи.
Наприклад, запропонуйте учням текст, з яким працюватиме клас, опановуючи певну тему.
Розпочати обговорення прочитаного тексту можна з прийому «Мозковий штурм». Сформулюйте запитання, що стосуватиметься теми, ідеї тексту або порушеної в ньому проблеми. Занотовуйте всі надані учнями відповіді, не коментуючи їх. Запис думок можна здійснювати на дошці.
Цікавим буде цей прийом, якщо учні нотуватимуть свої думки на стікерах і власноруч кріпитимуть на дошку (ватман/ аркуш для фліпчарту тощо) – працюватиме візуалізація.
Якщо навчальне заняття відбувається в дистанційному форматі, то зручним буде використання Padlet, Jamboard, Mentimeter тощо, що дасть змогу візуалізувати матеріал та залучити якомога більше учнів до роботи.
За допомогою «Мозкового штурму» формуємо
- вільне володіння державною мовою (навчаємо оформлювати думку й висловлювати її);
- підприємливість та фінансову грамотність (генерувати й презентувати власну ідею й відстоювати її, використовувати ефективні комунікативні стратегії для формулювання власних пропозицій);
- інноваційність (уміння представити цікаве нестандартне вирішення порушеної проблеми).
Немає коментарів:
Дописати коментар