І. Оргмомент.
ІІ. Перевірка
домашнього завдання.
-
Перевірка
складених речень із дієприкметниками.
ІІІ. Перевірка,
оцінка і корекція раніше засвоєних знань, навичок і вмінь; відтворення і
корекція опорних знань учнів.
1. Виконання вправи за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pz4iheyea22 або за кодом
1.
«Правда-Неправда»
(за фреймом, заповненим на попередньому уроці):
ü Дієприкметник означає ознаку предмета
ü Дієприкметник означає дію предмета
ü Дієприкметник на запитання який? Чий? Що зроблений?
ü Дієприкметник поєднує ознаки дієслова й прикметника.
ü Дієприкметник узяв від дієслова вид і час.
ü Дієприкметник узяв від дієслова особу.
ü Дієприкметник узяв від прикметника відмінок і рід.
ü Дієприкметник узяв від прикметника рід і час.
ü Дієприкметник узяв від прикметника число.
ü Дієприкметник НЕ може мати залежні слова.
2.
Дібрати
до поданих дієприкметників залежні слова за замістом.
Обнесений,
захищена, зроблений, вбудована, вимите.
-
Зробити
висновок, що залежними словами можуть бути іменники, прислівники, числівники,
займенники.
ІV. Повідомлення
теми, мети і завдань уроку та формування мотивації учіння.
(За підручником О.Заболотного)
2. Колективна робота. Увести в речення дієприкметники та дібрані до них залежні слова з п.3 розд. ІІІ (обнесений, захищена, зроблений, вбудована, вимите).
-
Позначити
означувані слова, поставити запитання до звороту, відокремити комами,
підкреслити.
Немає коментарів:
Дописати коментар