І. Оргмомент.
ІІ. Перевірка
домашнього завдання.
(зачитування пам’яток)
ІІІ. Перевірка,
оцінка і корекція раніше засвоєних знань, навичок і вмінь; відтворення і
корекція опорних знань учнів.
1. Виконання вправи (LearningApps) «Способи дієслів»
1. - Обговорення
результатів, оцінювання кількох учнів.
ІV. Повідомлення
теми, мети і завдань уроку та формування мотивації учіння.
1. Спостереження
Чим
відрізняються фрази : «учень написав твір» і «твір написано».
-
учні мають зробити висновок: 1 фраза – це речення, яке містить підмет і
присудок (ІІІ ос. одн), друга фраза містить дієслово безособове, бо неможливо
визначити особу.
V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
1. Опрацювання теоретичного
матеріалу. Заповнення фрейму
2.
«Що
я бачу?» на картині.
- розглянути картину.
-
Зазначити,
про який літературний твір ідеться, автор (що знають про автора)
-
Зачитати
строфу напам’ять.
-
«Виписати»
з картини дієслова, трансформувати їх у
безособові,
з’ясувати їхнє значення
Наприклад: настає вечір - вечоріє, захмарилося небо - захмарилося, пахне
вишневий цвіт - пахне (вишневим цвітом), дочка (вечерю) подає - подано (вечерю),
сім’я сидить - сидиться тощо.
-
За картиною
записати 2 речення з безособовими дієсловами, підкреслити граматичні основи. Зробити
висновок: речення, які містять безособове дієслово – односкладні.
VІ. Підсумок уроку. Оцінювання
1. Виконання вправи за посиланням
VІІ. Домашнє завдання.
Виконати тести за посиланням.
Немає коментарів:
Дописати коментар