четвер, 13 жовтня 2022 р.

Педагогічна діяльність учителя-словесника крізь призму інституційного аудиту

 вебінар для вчителів-словесників (ЦПРПП Чернівецької міської ради)

З огляду на те, що під час інституційного аудиту оцінюються освітні процеси закладу освіти, то, зрозуміло , що від роботи кожного педагога залежить загальний рівень педагогічної діяльності.

Оцінюють діяльність школи за 4 основними напрямами, два з яких стосуються безпосередньо вчителя: система оцінювання результатів навчання учнів та педагогічна діяльність.

Ознайомитися з напрямами та вимогами й критеріями до них можна в Абетці для директора за посиланням https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2021/08/Abetka_dyrektora_2021_SQE_SURGe.pdf

Вивчення діяльності педагогів здійснюють за допомогою певних методів та інструментів.


Варто зазначити, що одну й ту саму інформацію, отриману від учнів, батьків та вчителів, експерти зіставляють і роблять висновки.



 Крім того, серед інструментів визначають пріоритетні: наприклад, серед анкет учнів та вчителів - пріоритет надається учнівській; серед анкет та спостереженням за навчальним заняттям - пріоритет надається спостереженню.
Відповідно до мети інституційного аудиту, учителеві варто звернути увагу на такі аспекти своєї діяльності: 
І. Щодо системи оцінювання результатів навчання учнів
- у закладі мають бути розроблені/адаптовані критерії оцінювання на кожен ви завдання, форму роботи; ці критерії мають бути оприлюднені в будь-який спосіб.
Система оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти сприяє реалізації компетентнісного підходу до навчання  (тобто оцінюємо на просто наявність/відсутність знань в учнів, а їхнє вміння оперувати цими знаннями)
У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання (не лише в 1-5 класах, але й 6-11)
-Заклад освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
ІІ. Щодо педагогічної діяльності
Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність (наявність КТП, його коригування за потреби)
. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх компетентностей
Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів (у разі потреби)
-Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо)
Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей в учнів у процесі їх навчання, виховання та розвитку
Педагогічні працівники використовують інформаційно-комунікаційні (цифрові) технології в освітньому процесі
Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з особами з особливими освітніми потребами
. Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь в освітніх проєктах, залучаються до роботи як освітні експерти
 Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства
У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці
Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності

Детальніше ознайомитися із Формою вивчення педагогічної діяльності можна в Абетці для директора, а також за посиланням
 


Немає коментарів:

Дописати коментар