вебінар для вчителів-словесників (ЦПРПП Чернівецької міської ради)
З огляду на те, що під час інституційного аудиту оцінюються освітні процеси закладу освіти, то, зрозуміло , що від роботи кожного педагога залежить загальний рівень педагогічної діяльності.Оцінюють діяльність школи за 4 основними напрямами, два з яких стосуються безпосередньо вчителя: система оцінювання результатів навчання учнів та педагогічна діяльність.
Ознайомитися з напрямами та вимогами й критеріями до них можна в Абетці для директора за посиланням https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2021/08/Abetka_dyrektora_2021_SQE_SURGe.pdfВивчення діяльності педагогів здійснюють за допомогою певних методів та інструментів.
Крім того, серед інструментів визначають пріоритетні: наприклад, серед анкет учнів та вчителів - пріоритет надається учнівській; серед анкет та спостереженням за навчальним заняттям - пріоритет надається спостереженню.
Відповідно до мети інституційного аудиту, учителеві варто звернути увагу на такі аспекти своєї діяльності:
І. Щодо системи оцінювання результатів навчання учнів
- у закладі мають бути розроблені/адаптовані критерії оцінювання на кожен ви завдання, форму роботи; ці критерії мають бути оприлюднені в будь-який спосіб.
- Система
оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти сприяє реалізації
компетентнісного підходу до навчання (тобто оцінюємо на просто наявність/відсутність знань в учнів, а їхнє вміння оперувати цими знаннями)
- У закладі
освіти впроваджується система формувального оцінювання (не лише в 1-5 класах, але й 6-11)
-Заклад
освіти забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
ІІ. Щодо педагогічної діяльності
- Педагогічні
працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність (наявність КТП, його коригування за потреби)
- .
Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на
формування в учнів ключових компетентностей та умінь, спільних для всіх
компетентностей
- Педагогічні
працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальної освітньої
траєкторії учнів (у разі потреби)
-Педагогічні
працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні
презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо)
- Педагогічні
працівники сприяють формуванню суспільних цінностей в учнів у процесі їх
навчання, виховання та розвитку
- Педагогічні
працівники використовують інформаційно-комунікаційні (цифрові) технології в
освітньому процесі
- Педагогічні
працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації,
у тому числі щодо методик роботи з особами з особливими освітніми потребами
- .
Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь
в освітніх проєктах, залучаються до роботи як освітні експерти
- Педагогічні
працівники діють на засадах педагогіки партнерства
- У закладі
освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм
професійної співпраці
- Педагогічні
працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності
дотримуються академічної доброчесності
Детальніше ознайомитися із Формою вивчення педагогічної діяльності можна в Абетці для директора, а також за посиланням
Немає коментарів:
Дописати коментар