Ґрунтовна підготовка до написання власного висловлення на ЗНО розпочинається в 10 класі. Звісно, що ми пишемо з учнями навчальні/контрольні есе, перекази, демонструємо зразки висловлень, що розміщені у вільному доступі в інтернеті.
Одним із цікавих та ефективних у цьому плані є метод кейсів, на своїх уроках застосовую його елементи.
Етапи роботи з кейсом подібні до етапів підготовки власного висловлення.
Наприклад, кейс «Забруднення атмосферного повітря».
І етап . Учні ознайомлюються з матеріалами кейсу
·
читають текст "Забруднення повітря" - с. 12 -
13. - Компоненти повітря. //"Зелений пакет" https://sites.google.com/site/greenpackua/)
·
переглядають відео «Наше повітря» з відеоколекції
«Зелений пакет» // https://www.youtube.com/watch?v=VREZAKrDWxM
ІІ етап. Учитель ознайомлює з критеріями оцінювання та
питанням кейсу: що спричиняє появу смогу?
ІІІ етап. Об’єднання в групи.
ІV етап. За
результатами опрацьованого матеріалу в групі організовують обговорення: формулюють тезу,
підбирають аргументи, приклади, складають висновок.
V етап. Презентація роботи
груп (можна візуалізувати: на ватмані, фліпчарті, стікерах, за допомогою ґаджетів).
VІ етап. Загальна дискусія, запитання, виступи з місця.
VІІ етап. Учитель
аналізує процес.
VІІІ етап. Оцінювання
(формувальне на загал, бальне – у журналі).
Немає коментарів:
Дописати коментар